zondag 1 maart 2015

Ontvangst..

Deze keer een post over ons halletje.
De afgelopen weken zette ik een muurtje in de verf die nog wit was!
Ook de verwarming ging mee in dezelfde licht grijze kleur waardoor het een rustiger geheel is geworden!
 
 
Al heel lang hangt er een memo bord aan de muur
alleen mocht deze wel wat stoerder!
In de kelder had ik nog twee oude Duitse postzakken hangen van jutte achtige stof.
De postzakken zijn nu opengeknipt en om het oude memo bord gespannen waarna ik het slordig verfde met allerlei restjes verf..
 
 
Gisteren even een steigerhout meubeltje in elkaar gezet wat precies in het nisje past.
 
 
Afgelopen week met mijn moeder en zussen naar de Espeterhoeve in Barneveld geweest, gezellig sfeertje altijd daar!
Beetje inspiratie opgedaan en wat leuke accessoires gekocht. 
o.a de kaartenhouder en theedoek van Hoffz en het waxinelichtje zodat ik het halletje gelijk gezellig kon maken.
 
Het hartje is naar een idee van Seizoen & Stijl en zag hem ook bij Dorine!
Ik omwikkelde het hart met het zelfde touw als om de toef van tijm en draaide er nog wat takjes asparagus tussen.
 
 
 

 De toef van tijm maakte overigens mijn zus die bloemist is bij een leuk zaakje hier om de hoek.
Zij verkopen sinds kort mooie dingen van Il Cupido en openen binnenkort ook een webshop!
Er staat al iets moois voor me gereserveerd.
Dit zien jullie in een volgende post vast nog wel een keer voorbij komen!
 
Voor nu nog een fijne dag en een fijne week!
 

12 opmerkingen:

  1. Wat een super gezellig en sfeervol halletje!
    Je hebt een stoer bankje gemaakt met steigerhout! Dat ga ik onthouden!:)
    Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even in elkaar zetten....wow mooi hoor, dat doe ik je niet na!
    Je hal is heel stoer geworden, een leuk idee ook met de postzakken, een mooi effect.

    Fijne week en lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig binnenkomen bij je, leuk het hartje :-) en lijkt me ook een mooie bloemenwinkel, het is in de buurt dus wie weet :-)
    Fijne avond!

    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De grijze kleur en de sobere accenten maken jouw hal heel gezellig .
    Het steigerhouten tafeltje is mooi gemaakt en past er perfect.
    Leuk een zus dat bloemist is.
    Groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij toeval kom ik op je blog, omdat ik een reactie van jou bij iemand zag staan. Hé...dacht ik...dat is een nieuwe, gauw even kijken.

    Je hebt een sfeervolle hal. Leuk dat je naar de Espeterhoeve bent geweest, ik kom er niet zo vaak maar vind het daar wel mooi. Het is ook een heel gezellig adres voor een kop thee met overheerlijke appeltaart ;-).

    Ik heb mij als volger aangemeld, uiteraard ben je bij mij ook van harte welkom.

    Fijn weekend. Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je je bij mij aanmeldde natuurlijk ben ik meteen jouw blog geen bekijken. Wat een heerlijke sfeer ik heb meteen bij je aangemeld.
    Ik wens je nog een fijne week.]
    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goeiemorgen :))
    Ook ik zag je reactie bij iemand en dacht ook , die ken ik nog niet. Meteen aangemeld en volg je nu, wat een supergezellig halletje. Mooie kleuren bij elkaar. Ik heb een hele andere stijl maar dit vind ik ook zeker zo mooi.
    Welkom in blogland en ik kijk uit naar je volgende post
    Fijne dag
    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Lydia, bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik kom even bij je kijken en heb me meteen bij je aangemeld, leuk blog heb je. Veel plezier met het bloggen, ik kijk uit naar je volgende post! Fijne dag!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet het er mooi uit bij je! Je hebt er een volger bij!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat ik je zag in mijn volgerslijst...welkom in blogland !!
    Heb me metéén aangemeld om je te gaan volgen je hebt een
    héél mooie blog met leuke spullen ...!!
    Héél fijn weekend
    Liefs Kathy
    House by the Waterhole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tjonge wat is het stoer en heel stijlvol ingericht. Top hoor! ! Ik kom ook vaak bij de Espeterhoeve en ook ik heb daar die mooie linnen doek van Hoffz meegenomen. Groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel, reacties zijn leuk!