zondag 29 maart 2015

Terug in de woonkamer.

In de vorige post vertelde ik al dat ik iets in bestelling had staan van Il Cupido.
Inmiddels hangt m'n aanwinst al weer even in onze woonkamer.
Ben erg blij met deze stoere, loodzware dame aan de muur!



Vorig week vierde ik mijn verjaardag en ben ik echt enorm verwend.
Mijn man was zelf inkopen gaan doen bij Carola en heeft hele mooie dingen gekocht..

De molensteen heb ik in het voorraam gezet naast het steigerhouten bankje en er op staat nu een leem kruik met een stoer touw er omheen.
De kleuren van de steen en de kruik staan heel mooi bij elkaar.

Het TV kastje ging afgelopen week van wit naar nuance grijs en hierop staat nu de mooie kruik die ik ook kreeg..


In de afgelopen twee weken veel veranderingen in de woonkamer..
Onze nieuwe bank werd namelijk ook geleverd afgelopen week!
Hieronder zie je hem een stukje met op de voorgrond de oude koffer die we al jaren als salontafel gebruiken.



Ook het RM bureau moest eraan geloven en ging van wit met letters naar de grijze kleur Elephant van Flamant. 


De lampenvoet kocht ik via Sober Wonen by Blooms en is ook van Il Cupido.
Binnenkort gaat hun webshop online maar ook in de winkel kun je mooie aankopen doen!

Nog een fijne zondagavond!

24 opmerkingen:

  1. Nou...je bent wel heeeel erg verwend door je man! Ook een mooie bank die jullie hebben gekocht! En wat een kleur verf al niet kan doen hè....mooi allemaal!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het prachtig bij je!
    Super mooi al je nieuwe aanwinsten! :)
    Liefs Daniëlle

    ( thofhuisje.blogspot.nl )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je verend zeg door je man...en wat een mooie aanwinsten heb je erbij gekregen!!ik vindt de kleur van je kastje prachtig zeg...echt heel mooi zo'n sobere uitstraling,mag ik vragen wat het merk en de kleur is?Groetjes Dédy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat mag hoor Dédy het is de kleur charcoal black gemend met charleston grey allebei de nuance variant van le noir & blanc!
      Ben ook blij me de kleur! Groetjes, Lydia

      Verwijderen
  4. er moest staan "verwend"mijn berichtje was te snel weg haha.gr dédy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een man die precies weet waar hij je blij mee maakt!!!
    Heerlijk om zo verwend te worden.
    Mooi die verandering van wit naar grijs, het maakt het allemaal wat stoerder.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De dame aan de wand is inderdaad een aanwinst, het hangt daar erg mooi. En wat ontzettend lief dat je man bij Carola inkopen is gaan doen, ik geloof niet dat mijn man op een soortgelijk idee zou komen. Je bent heerlijk verwend maar dat mag ook als je jarig bent toch? De bank is prachtig, het lijkt veel op het model dat ik hier ook heb gehad maar veel te groot bleek.

    Geniet maar lekker van je mooie aanwinsten. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi die dame aan de muur, en bij Carola kom je altijd met wat moois terug, dat heeft je man goed gedaan.
    Prachtige bank heb je, geniet van al het moois!

    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw , pluim voor je man ,die dit in zijn eentje gaat kopen voor jou.
    Hij heeft de mooiste dingen mee, maar bij Carola kan je natuurlijk niet echt een miskoop doen.
    De lamp en het wandornameng zijn prachtig.
    Groetjes
    Christel , garcyaspl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig allemaal Lydia, geniet van al je mooie spulletjes!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vond het wel spannend hoor om met je man in het complot te zitten voor je verjaardag! Maar gelukkig vond je het allemaal mooi! Je bent lekker verwend door je man! Tjonge mooie accessoires gekregen. Wat leuk dat je ook aan het bloggen bent. Ziet er allemaal goed uit! Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je mag nog vaker met mijn man in het complot zitten hoor! :-)

      Verwijderen
  11. Wat super van je man dat ie precies weet hoe hij jou blij kan maken! Echt heel attent en leuk, je hebt prachtige spullen gekregen!
    Veel lliefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij bent super verwend zeg, wat lief van je man. Mooie spullen heb je gekregen.

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heerlijk om zo verwend te worden. Ja bij Carola kan er maar weinig mis gaan. Ze heeft zulke prachtige spullen. Een fijn weekend, liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke blog !!...ik volg je hoor kom gauw weer langs fijne dag groetjes Ria x!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke blog is dit! En mooie spullen heb je!
    Ik ga je zeker volgen!

    Groetjes Rowena

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zag dat je een nieuwe volger was op mijn blog, dank je wel.
    En zo kom ik dus ook weer hier, en wat ziet het er leuk uit. Ik heb me aangemeld als volger van jouw blog.
    Geniet van je mooie spullen.

    Groetjes lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooooi!!!! Allemaal spullen waar je het wauw gevoel van krijgt. Gefeliciteerd nog met je verjaardag. Stoere bank ook. Groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh , ik zie nu pas je blog ... wat een mooi huis heb jij !!!! Ik ga je volgen hoor !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zie dat ik zelfs in je zijbalk sta .... Dankuwel !!!! Ik zet je er bij mij ook bij hoor !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie blog zeg. een genot om te lezen en te kijken.

    groetjes Antoinette
    tetshuisje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie blog zeg. een genot om te lezen en te kijken.

    groetjes Antoinette
    tetshuisje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. echt allemaal zo mooi!!!
    groetjes, Inge R

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel, reacties zijn leuk!