woensdag 7 september 2016

Wonen landelijke stijl!

Daar staan we dan met ons huisje in de Wonen landelijke stijl!
Vorig jaar zo'n beetje rond deze tijd was de shoot, nog een paar maanden later het interview
en nu dus het resultaat op papier in de nieuwste editie!
Zo leuk & tegelijkertijd onwennig om te zien..



Heel erg bedankt Sandra & Evelien voor de mooie foto's!
En voor iedereen die gaat meekijken & lezen als het blad morgen uitkomt hoop ik 
dat het genieten is van alle en dus ook onze binnenkijker..

Voor nu laat ik jullie ook nog even zien wat er in het afgelopen jaar veranderd is..


 

Voor wie het leuk vind ben ik te volgen op Instagram onder de naam
lydia_vds 
Wie weet kom ik jullie daar ook weer tegen!
Lydia 










12 opmerkingen:

  1. Had de wls maandag al in de bus , ik had de link niet gelegd met jouw blog of instagram , terwijl ik jou volg .
    Zo'n reportage is echt de kroon op het werk , super mooi !!!
    Je mag echt trot zijn !
    Groetjes ,
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Morgen ga ik het blad kopen, ik ben heel benieuwd naar de reportage van jullie huis. Het lijkt mij heel bijzonder wanneer je zo'n vertrouwd plekje in zo'n mooi blad ziet staan. Daar mag je inderdaad trots op zijn!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij ligt hier nog steeds op de tafel, want ben er nog niet aan toe gekomen om te kijken.
    Leuk dat je er in staat, maar dat heeft dan wel een hele tijd geduurd zeg.
    Natuurlijk ben je daar trots op. Geniet ervan....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk he Lydia, zo leuk om mee te maken zo'n shoot en dan de spanning naar het eindresultaat. Een mooie reportage is het geworden zeg, prachtige foto's. Ik moet het interview nog lezen, ga ik aankomend weekend even de tijd voor nemen. Geniet van alle aandacht!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een eer hoor om in de WLS te komen. Ik heb het nog niet gezien, ga vandaag vlug naar de winkel om de WLS te kopen. Het zal vast een prachtige reportage zijn. Ben heel benieuwd. Groetjes en tot op IG, Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor Lydia, een hele eer om in de WLS te staan. Prachtige reportage geworden en ik volg je graag op IG (Het Stoere Woonhuis).
    Groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie reportage van jullie huis!
    Zo leuk de shoot en daarna het intervieuw. En dan met spanning afwachten wanneer je in de wls komt.
    Echt iets om trots op te zijn!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gisteren heb ik op het strand je reportage gelezen...het ziet er prachtig uit hoor.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zit net de WLS te lezen, echt een supermooie reportage! Ontzettend leuk! Ik heb geen Instagram helaas, dus ik blijf je hier volgen!
    Liefs, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb m gelezen, erg leuk hoor! Ben je nieuwe volger, als je wilt kan je bij mij ook een kijkje nemen!
    Groetjes Jac.........

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb de WLS gelezen....mooie reportage! Heb nu even op IG gekeken en me daar ook maar als volger gemeld...daar komen ook vast mooie foto's voorbij!

    groetjes Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel, reacties zijn leuk!